tekrar tekrar izlenesi filmlerden. sıkılmaz insan hiç.
barda
savcıyı oynayan adamın, dikkatli bakıldığında iskender pala’ya ne kadar çok benzediği görülecektir. bi saçları kısa la.
nejat işlerin şişlendiği sahne muhtşemdi. herif beyle titrii mitrii falan. bir de nejat işlerin ağzına göt lâfı çok yakışıyor. keşke gözlerimin içine bakarak bir kere söylese onu bana. neler vermezdim ki...
türk sinemasında kendi yolunu açan filmlerden biridir.aynı türde yeni filmleri sabırsızlıkla bekliyoruz.
yıllardır hollywood filmlerinin kanlı,bıçaklı,öldürmeli,tecavüz etmeli, hem öldürmeli hem tecavüz etmeli,kafa-kol-bacak kıl tüy yün parçalamalı filmlerini izlerken gayet normal davrananların, nedense karakterler tanıdık ve türk olunca ve de orjinal halleriyle türkçe konuşup,türkçe küfürler edince; birden yurdum insanını "ay çok korkunç, sağlam sinir gerekir bu filmi izlemeye" şeklinde yorum yapmaya sevk eden filmdir. işin ilginci gerçek bir hikayeden derlenmiştir film ve de türkiye’de çekilmiş en sağlam karakterli filmlerden biridir, kendi türünde.
sonracığıma,şiddete gülen insanlar evet şehrim mersin’de de var, bu adamlar her yerde var ve de kurtlar vadisiyle falan değil yılların kendilerinde biriktirmiş olduğu ezilmişlikle gülüyorlar o şiddet sahnelerine, küfürlere. unutmayın ki "bir kişi toplum içinde ne kadar sindirir, ne kadar ezerseniz, o kişi de topluma karşı o kadar içinde şiddet ve kin biriktirir".yani diyorum ki ne yaptıysak biz yapıyoruz.insanları sınıflara ayırıp sınıflar arası iletişimi mümkün olduğu kadar iğrenç şekilde sürdürüyoruz veya muhattap bile olmuyoruz kendimizden sosyo-ekonomik olarak daha alt düzeydekilerle. anlaşılmaz geldiyse şöyle söyleyeyim: mustafa hakkında herşey’de mustafa garsonu yok yere azarlayıp itin götüne sokmuştu ya hani, senaryo gereği garson olmasa bile taksici bunun öcünü karısıyla bir güzel sevişerek almıştı. yani nedir,insanlara ön yargılı yaklaşmayın, yoksa bigün bir yerde birisi karınızı düdükler ruhunuz duymaz.
sonracığıma,şiddete gülen insanlar evet şehrim mersin’de de var, bu adamlar her yerde var ve de kurtlar vadisiyle falan değil yılların kendilerinde biriktirmiş olduğu ezilmişlikle gülüyorlar o şiddet sahnelerine, küfürlere. unutmayın ki "bir kişi toplum içinde ne kadar sindirir, ne kadar ezerseniz, o kişi de topluma karşı o kadar içinde şiddet ve kin biriktirir".yani diyorum ki ne yaptıysak biz yapıyoruz.insanları sınıflara ayırıp sınıflar arası iletişimi mümkün olduğu kadar iğrenç şekilde sürdürüyoruz veya muhattap bile olmuyoruz kendimizden sosyo-ekonomik olarak daha alt düzeydekilerle. anlaşılmaz geldiyse şöyle söyleyeyim: mustafa hakkında herşey’de mustafa garsonu yok yere azarlayıp itin götüne sokmuştu ya hani, senaryo gereği garson olmasa bile taksici bunun öcünü karısıyla bir güzel sevişerek almıştı. yani nedir,insanlara ön yargılı yaklaşmayın, yoksa bigün bir yerde birisi karınızı düdükler ruhunuz duymaz.
kızın birini jiletle tokatlama sahnesini göstermediği için filmi çekene ana avrat sövdüğüm film
merak konusu olan şudur bu filmi sinema österiminde izleyenler ne yaptılar acaba şahsen ben ilerleme yöntemini kullanarak atlaya atlata izledim filmi bilgisayardan allah vere ki sinemada değildim. çok merak ediyorum sahneler karşısında ne yaptı izleyenler gözlerini kapatmak yada kulaklarını yettimi sakinleşmelerine yada terk mi ettiler salonu..
yine ohaa ne filmmiş demememe sebep olan filmdir.zira etkisi az sürmüştür.oyunculuk açısından nejat işler iyi iş çıkarmıştır.
bu filmi izlemek için sağlam sinirlere sahip olmak gerekli.
youtube de bazı sahneleri mevcut film. aslında filmden daha da korkunç olan sahneler üzerine yapılan yorumlar. gerçek mi sahiden, bu insanlarla aynı havayı mı soluyorum ben diye düşündürdü.
alkol ve extacynin insana yaptırabileceği şeyleri anlatan çok başarılı bir film.adamlar su ihtiyaçlarını ve yemek ihtiyaçlarını paso biradan gideriyorlar.anlamadığım nokta o kör neden jiletledi o kızı?orası da muallak.
-kızmış lan bu
-dur abi ben şunun bi a.q yup geliyim
-am biti
unutulmaz replikler.
-kızmış lan bu
-dur abi ben şunun bi a.q yup geliyim
-am biti
unutulmaz replikler.
nejat işler performansı ile etkileyicilik oranı artmış,
gerçekçiliği fazla şiddet sahneleri ile türk sinemasında
yapılmayanı yapmış,izleyip salondan çıktıktan sonra,insanı
uzunca bir süre bara gitme fikrinden epeyce uzaklaştıran,
müziklerinin gayet başarılı olduğu,konusu ile
mesaj gerekli mercilere iletilmiştir dedirten
bol kanlı başarılı film.
gerçekçiliği fazla şiddet sahneleri ile türk sinemasında
yapılmayanı yapmış,izleyip salondan çıktıktan sonra,insanı
uzunca bir süre bara gitme fikrinden epeyce uzaklaştıran,
müziklerinin gayet başarılı olduğu,konusu ile
mesaj gerekli mercilere iletilmiştir dedirten
bol kanlı başarılı film.
nejat işlerin oynadığı karaktere çok iyi uyum sağladığı; izleyenlerin çoğunun çok rahatsız edici bulduğu; gerçek bir hikayeye dayandığını bildiğim halde bana çok komik gelen, eğlenceli film ...
insanı seks yapmaktan bir süreliğine alıkoyan film.
(bkz: bardak)
nejat işler in oyunculuğuna hayran olduğum filmdir.
gel gidelim hamama
otur benim kamama
seni sikerdim ama
götün olmuş yalama
gel gidelim hamama
otur benim kamama
seni sikerdim ama
götün olmuş yalama
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?