gönül yarasından altı yıl sonra kamera arkasına geçen yavuz turgulun yeni filmi. üç önemli ismi bir araya getirmiş: cem yılmaz, şener şen ve çetin tekindor. ayrıca melisa sözen ve okan yalabık da filmde yer alıyor.
aralıkta vizyona girecekmiş,merakla beklemekteyiz.
av mevsimi
senaryosunu falan bilmiyorum ama oyuncu kadrosuyla şimdiden göz doldurmakta olan film...
merakla beklemekteyiz.
(bkz: olsa da yesek)
merakla beklemekteyiz.
(bkz: olsa da yesek)
kadrosu muhte$em, yonetmeni harika. muhakkak cok kaliteli bir film olacak zira her $eyden once ba$rolunde $ener $en var. ilk goruntuler $u $ekilde filmden.
http://video.mynet.com/habervideo/yilin-filminden-ilk-goruntuler/544250/
http://video.mynet.com/habervideo/yilin-filminden-ilk-goruntuler/544250/
yaz aylarıdır. böyle cıbıldah cıbıldah garılar falan. vııyhkş.
çekimleri bitmi$ ardından kutlama yapılmı$tır. ha $ener $en mi, o kutlamanın en alasını yapmı$tır. buyrun buradan yakın:
http://webtv.hurriyet.com.tr/3/7620/15076785/1/sener-sen-i-hic-boyle-gormediniz.aspx
http://webtv.hurriyet.com.tr/3/7620/15076785/1/sener-sen-i-hic-boyle-gormediniz.aspx
çekimleri tamamlanmış, vizyona girse de izlesek ya hemen keşke.
aralik ayinda vizyona girecekmi$.
leziz bir de sitesi vardir;
http://www.avmevsimifilm.com
http://www.avmevsimifilm.com
3 aralıkta (haftaya cuma) vizyona girecek olan film. hemen izlemek gerek. tabi yoğun izdihamdan dolayı ilk günler sinemalarda yer bulmak kolay olmayacaktır.
dun vizyona giren film.
okudugum kimi yorumlara gore son senelerin en guzel turk filmiymi$ kendisi. ivedilikle izlemek icap etmekte.
okudugum kimi yorumlara gore son senelerin en guzel turk filmiymi$ kendisi. ivedilikle izlemek icap etmekte.
izlenilebilecek filmlerden ama öyle aman aman da olmamış hani.
bir eşkıya bir kabadayı beklentilerini vermiyor.
film eleştirmeni değilim, niyetim de yok lakin, çok basit kaçmamış mu bu senaryo ?
bir eşkıya bir kabadayı beklentilerini vermiyor.
film eleştirmeni değilim, niyetim de yok lakin, çok basit kaçmamış mu bu senaryo ?
$oyle eglenceli sahneleri de varmi$;
http://video.mynet.com/erhan.ant/av-mevsimi-cem-yilmaz-dan-hayde-sarkisi/1036582/
http://video.mynet.com/erhan.ant/av-mevsimi-cem-yilmaz-dan-hayde-sarkisi/1036582/
oyunculuk nedir nasıl yapılır sorusunun cevabı var bu filmde. elinizdeki senaryo vasat olsa da bu oyuncular kalitesini arttırıyor yapımın.açıkcası eleştirileri duyunca bu kadar zaman beklediğim filmi beğenmeyeceğimi sanmıştım ama yanılmışım.
okullarda öğretilen beyazın sokaktaki siyahla birleşip grileşmesi gibi güzelle güzel değil arasında bir yerde ama hangisine daha yakın kestiremiyorum.
(bkz: hayde)
------------------------------------ (bkz: spoiler) ------------------------------------
beklentiler çok yüksek olunca insan ister istemez daha bir eleştrirel gözle izliyor tabi filmi. ama beklentilerin yüksek olması hiç sebepsiz değil; bu oyuncuların eline herhangi bir senaryo verip çok sıradan bir film çeksen bile beklentiler yüksek olur.
film cinayet üzerine kurulu bir film. böyle filmlerde kurgu çok önemli. filmi bu açıdan başarılı bulduğumu söylemem lazım.
en beğenmediğim nokta; filmin temposu. baştan sona çok düşük tempoda ilerliyor film. oysa senaryo daha hareketli sahneler vadediyor. kurgunun bu kadar sağlam olduğu bir film mutlaka hareketli, gerilimli sahnelerle desteklenmeliydi.
çatışma sahneleri konusundaki kanayan yara bu filmde de iyileştirilememiş malesef. yine çok zayıf kalmış bu sahneler. şu olaya neden, nasıl çözüm bulamıyorlar anlayamıyorum!
çok kötü şey söyledim galiba; ama dedim ya tamamen beklenti- sonuç ilişkisi bu. filmde şener şen- cem yılmaz değil de güven kıraç- cem davran oynasaydı mutlaka bu film hakkında daha iyi şeyler söylenirdi.
------------------------------------ (bkz: spoiler) ------------------------------------
beklentiler çok yüksek olunca insan ister istemez daha bir eleştrirel gözle izliyor tabi filmi. ama beklentilerin yüksek olması hiç sebepsiz değil; bu oyuncuların eline herhangi bir senaryo verip çok sıradan bir film çeksen bile beklentiler yüksek olur.
film cinayet üzerine kurulu bir film. böyle filmlerde kurgu çok önemli. filmi bu açıdan başarılı bulduğumu söylemem lazım.
en beğenmediğim nokta; filmin temposu. baştan sona çok düşük tempoda ilerliyor film. oysa senaryo daha hareketli sahneler vadediyor. kurgunun bu kadar sağlam olduğu bir film mutlaka hareketli, gerilimli sahnelerle desteklenmeliydi.
çatışma sahneleri konusundaki kanayan yara bu filmde de iyileştirilememiş malesef. yine çok zayıf kalmış bu sahneler. şu olaya neden, nasıl çözüm bulamıyorlar anlayamıyorum!
çok kötü şey söyledim galiba; ama dedim ya tamamen beklenti- sonuç ilişkisi bu. filmde şener şen- cem yılmaz değil de güven kıraç- cem davran oynasaydı mutlaka bu film hakkında daha iyi şeyler söylenirdi.
------------------------------------ (bkz: spoiler) ------------------------------------
film kimi ortamlara du$mu$.
cem yılmaz: bu filmde oyunculugu kötü. bir de, ismini hatırlamadıgım bir gazeteye verdigi röportajda “izlerken katilin kim oldugunu bulmaya calısmasın kimse, ona kafa yormasın. muhim olan oyunculuk.” gibisinden laflar etmisti. iyi de guzel kardesim senin oyunculugun berbat. o sinirlenme sahnelerin cok yapmacık. mahsun gurban bile senden daha inandırıcı sinirleniyordu new york’ta ellaam. keske bıraksaydın da, katilin kim olduguna yoğunlaşsaydık; bu sayede senin oyunculuk kaynar giderdi arada. ha bak, hayde’yi soyledigin sahne kusursuz. renk vermis , bi canlılık, guzeldi o guzel.
şener şen: eh işte insanı. lafım yok. abimizdir, büyüğümüzdür.
çetin tekindor: pff. haddinden fazla sakindi bu da. sen bi’ cinayet işle. genç bir kızın önce böbreğini al, sonra tüm vücudunu parçala bir kasap edasıyla; polisler kapına dayandıgında zeka ve kelime oyunlarıyla sakin tavırlar sergile! bak bak bak! hiç mi gotu tutusmaz lan insanın? hiç mi belli etmez, hiç mi adrenalin salgılamaz? tabii etmez lan. arkasında büssürü adamı var, büssürü parası, büssürü en iyisinden avukatları elinin altında hep. ne diye etekleri tutuşsun ki? boyle de çürütürüm iste ortaya attıgımı. ne diyordu şener abim: olayları çözümleyemiyorsan bakış açını değiştireceksin. eheheh.
okan yalabık: afferin lan bu cocuga. cinayet masasından bir çömez. dogranmış bir ceset var ortada. sevgilisinin babası kasap, hiç de şüphelenmiyor, amirine “bakış açısı değiştirme” fikrini soyleyen de bu. degil açıyı degistirmek bakamıyor bile. hasstir ordan!
bazı soru isaretleri kaldı şimdi bende. bu kızın (pamuk) iki bobregini birden mi aldılar? yoksa tek bobregi alınan bir insan neden hemen ölsün? kızın böbregi alındıktan sonra, zaten hemen dogranıp bi sekilde imha ediliyor, asit (ömer) bunu nereden biliyordu da ifade vermekten çekindi? kız hangi ara anlattı ona?
bir de şu, idris’in (cem yılmaz) reddedildigi gece icmeye gittigi ‘bar’daki grup, şarkı soyleyince –ki duygusala baglıyordu şarkı- mal mal sırıtmasındaki manayı çözemedim. adam gibi derin derin düşüncelere dalıp karısını düşünecekken, mala vurmuş iyice. olmamış cem olmamış. ama masayı güzel yumrukluyor bak. yigidi oldur hakkını yeme simdi.
o kol guzeldi kol. ama öyle dimdik “kol gibi” durması sahiciliğine golge dusurmus. kanı çekilen kol, ezişip büzüşmez mi? bak bu da soru isareti.
öyleyken böyle işte. çogzel de diyemiyorum, cok berbat da. tırnagın icinde zanlıya ait deri parcacıklarının kalması guzel bir ayrıntı. grange’in eserlerini anımsadım film boyunca. ne tuhaf di mi film izlerken baska eserlerin film seridi gibi gozunun önünden gecmesi….
şener şen: eh işte insanı. lafım yok. abimizdir, büyüğümüzdür.
çetin tekindor: pff. haddinden fazla sakindi bu da. sen bi’ cinayet işle. genç bir kızın önce böbreğini al, sonra tüm vücudunu parçala bir kasap edasıyla; polisler kapına dayandıgında zeka ve kelime oyunlarıyla sakin tavırlar sergile! bak bak bak! hiç mi gotu tutusmaz lan insanın? hiç mi belli etmez, hiç mi adrenalin salgılamaz? tabii etmez lan. arkasında büssürü adamı var, büssürü parası, büssürü en iyisinden avukatları elinin altında hep. ne diye etekleri tutuşsun ki? boyle de çürütürüm iste ortaya attıgımı. ne diyordu şener abim: olayları çözümleyemiyorsan bakış açını değiştireceksin. eheheh.
okan yalabık: afferin lan bu cocuga. cinayet masasından bir çömez. dogranmış bir ceset var ortada. sevgilisinin babası kasap, hiç de şüphelenmiyor, amirine “bakış açısı değiştirme” fikrini soyleyen de bu. degil açıyı degistirmek bakamıyor bile. hasstir ordan!
bazı soru isaretleri kaldı şimdi bende. bu kızın (pamuk) iki bobregini birden mi aldılar? yoksa tek bobregi alınan bir insan neden hemen ölsün? kızın böbregi alındıktan sonra, zaten hemen dogranıp bi sekilde imha ediliyor, asit (ömer) bunu nereden biliyordu da ifade vermekten çekindi? kız hangi ara anlattı ona?
bir de şu, idris’in (cem yılmaz) reddedildigi gece icmeye gittigi ‘bar’daki grup, şarkı soyleyince –ki duygusala baglıyordu şarkı- mal mal sırıtmasındaki manayı çözemedim. adam gibi derin derin düşüncelere dalıp karısını düşünecekken, mala vurmuş iyice. olmamış cem olmamış. ama masayı güzel yumrukluyor bak. yigidi oldur hakkını yeme simdi.
o kol guzeldi kol. ama öyle dimdik “kol gibi” durması sahiciliğine golge dusurmus. kanı çekilen kol, ezişip büzüşmez mi? bak bu da soru isareti.
öyleyken böyle işte. çogzel de diyemiyorum, cok berbat da. tırnagın icinde zanlıya ait deri parcacıklarının kalması guzel bir ayrıntı. grange’in eserlerini anımsadım film boyunca. ne tuhaf di mi film izlerken baska eserlerin film seridi gibi gozunun önünden gecmesi….
oncelikle film guzel, cok guzelden biraz daha az guzel ama guzel. agir bir film olmu$, sikilmadan izlemek lazim ki $ener $en hatrina cok rahatlikla sikilmadan izleyebilir insan. okan yalabıkın muhte$em yuzyilda ki performansina ali$tigim icin bu filmde biraz sonuk kaldi sanki oyunculugu. cem yilmazin oyunculugu bir hayli vasatti. hayde $arkisini soylerken ambians da superdi turku de sahne de ama ba$ka bir "of burasi superdi haci" diyebilecegim bir sahnesine denk gelemedim. ölüm ani fecaatti, ayni sahneyi 70 kere cekseler hicbirinde bu kadar kotu bir performans sergileyemezdi eminim. cetin tekirdor bana e$kiya filminde baranin rakibini hatirlatti. ayni sogukkanlilik, ayni servet, ayni pislik, ayni sevdigi icin ba$kalarinin canini almaktan hic cekinmeyen karakterler. film cok uzun olmu$, 2,5 saat. kisaltilabilirdi.
kimi filmler vardir, ust uste izlersin ama ayni zevki alirsin. bu film oyle bir film degil, bir kereden fazla izlenebilmesi icin konuyu dahi unutacak kadar zaman gecmesi gerekiyor. filmde $ener $en ve cem yilmaz degil de bamba$ka oyuncular oynuyor olsalardi bu filmin bu kadar ses getirmesi bu kadar konu$ulmasi cok olasi olmazdi.
ortada sarfedilmi$ bir emek var ve emegin sonunda da ciddi anlamda guzel bir $ey cikmi$ ortaya ama hepsi bu. hic abartilacak bir yani yok ozetle.
kimi filmler vardir, ust uste izlersin ama ayni zevki alirsin. bu film oyle bir film degil, bir kereden fazla izlenebilmesi icin konuyu dahi unutacak kadar zaman gecmesi gerekiyor. filmde $ener $en ve cem yilmaz degil de bamba$ka oyuncular oynuyor olsalardi bu filmin bu kadar ses getirmesi bu kadar konu$ulmasi cok olasi olmazdi.
ortada sarfedilmi$ bir emek var ve emegin sonunda da ciddi anlamda guzel bir $ey cikmi$ ortaya ama hepsi bu. hic abartilacak bir yani yok ozetle.
4üncü yeşilçam ödülleri ödül töreninden 4 ayri odulle ayrildi.
robot süpürge
bebek maması
aptamil bebek maması
en ucuz klima fiyatları
klima fiyatları
dubai vize
sözlük scripti sütyenli atlet
şişli escort bursa escort bursa escort görükle escort türkçe seks hikayeleri izmir escort hatay escort izmir escort ankara escort
çankaya escort maltepe escort buca escort denizli escort denizli escort çiğli escort şirinevler escort çekmeköy escort
Anadolu Yakası Escort istanbul escort
şişli escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?