(bkz: neden olmasın)
tesettürlü kadının g string giymesi
g string nedir?
bir ic cama$iri.
peki ic cama$iri nedir?
kiyafetlerin icine giyilen cama$irlar.
peki pantolon yahut etek giyen birisinin g string giydigini anlayamayacagimiz gibi tesetture girmi$ bir bayanin g string giydigini anlayabilir miyiz?
i ih.pek mumkun degil.
peki nicin acilmi$ bu ba$lik yahut nedir sebebi bu konu ile alakali soylenilenlerin?
basit.genel inani$a gore eger tesettur icerisindeysen pacali don giymelisin, g string giyiyorsan ya te$hircisin ya da orospusun.
daha derinlemesine du$unmek lazim.hepimizin kiz karde$i yahut ablasi yahut bayan akrabalari g string giyebilir, cunku ne $ekilde olursa olsun g string bir ic cama$iridir.eger kiz karde$imizin, ablamizin yahut bayan bir akrabamizin g string giyme olasiligini ve sebeplerini sorgulamiyorsak kimsenin bu tur $eyler giyme sebeplerini sorgulayamayiz.
milletin kicina giydigi $eyin bile kahyasi olmu$uz.
bir ic cama$iri.
peki ic cama$iri nedir?
kiyafetlerin icine giyilen cama$irlar.
peki pantolon yahut etek giyen birisinin g string giydigini anlayamayacagimiz gibi tesetture girmi$ bir bayanin g string giydigini anlayabilir miyiz?
i ih.pek mumkun degil.
peki nicin acilmi$ bu ba$lik yahut nedir sebebi bu konu ile alakali soylenilenlerin?
basit.genel inani$a gore eger tesettur icerisindeysen pacali don giymelisin, g string giyiyorsan ya te$hircisin ya da orospusun.
daha derinlemesine du$unmek lazim.hepimizin kiz karde$i yahut ablasi yahut bayan akrabalari g string giyebilir, cunku ne $ekilde olursa olsun g string bir ic cama$iridir.eger kiz karde$imizin, ablamizin yahut bayan bir akrabamizin g string giyme olasiligini ve sebeplerini sorgulamiyorsak kimsenin bu tur $eyler giyme sebeplerini sorgulayamayiz.
milletin kicina giydigi $eyin bile kahyasi olmu$uz.
görmediğim şeye inanmam
bahriye üçokun neden öldüğünü hepimiz unuttuk, bunları da unuturuz.
dışını göstermeyenin içi hakkında niye yorum yapıyorsun yorumuna sebep olan şahıs repliği.
siyah ve dantelli değilse sakıncası yoktur.türbe yeşiliyse olabilir.
giyerim giyersin giyer giyerler.
bu yaziyi yazan $ahis ancak bu konuya bu kadar ideolojik sacmalik tavriyla yakla$abilirdi, saygiyla egilirim önünde.
(bkz: onlarin g stringi bizleri mi gerdi)
bu yaziyi yazan $ahis ancak bu konuya bu kadar ideolojik sacmalik tavriyla yakla$abilirdi, saygiyla egilirim önünde.
(bkz: onlarin g stringi bizleri mi gerdi)
bu yazıyı yazan şahıs ünlü olma sevdası, tanınma gayesiyle böyle hareket etmektedir.
artık ülkemizin çiçek gibi olduğunu bize gösteren durumdur. o kadar mükemmel bir ülke, o kadar süper bir ülke olmuşuzdur ki tek derdimiz tesettürlü kadınların giydiği donlar olmuştur. dur bari madem bu kadar sorunsuz olduk gidip marketten aylık erzak alışverişimi yapayım.
markete gidip geldikten sonra edit: yok amına koyim çiçek gibi filan olmamışız. yine sadece sakıza yetiyo 1 lira.
markete gidip geldikten sonra edit: yok amına koyim çiçek gibi filan olmamışız. yine sadece sakıza yetiyo 1 lira.
kime nedir (#103333 anlamında)
ilhami atmaca nin baslattigi mide bulandirici tartisma,g string giyenlerin cinsel tatminlerinden falanindan filanindan bahsetmekte bu arkadas,milletin donuna bari karismasaydiniz lan.
tesettürlü kadın g-string giyer mi?" sorusu, islami kesimden köşe yazarları arasında son günlerin en hararetli tartışmalarına sahne oluyor. ilhami atmaca’nın "g-string’in amacı, kadına her an cinselliği düşündürmektir" görüşüne, iki kadın yazar nesaket çağrısı ve bir soruyla yanıt verdiler: nereden biliyorsunuz?
renkli dergisi yazarı ilhami atmaca
g-string giyen her ortamda seks düşünür
"bu model, haz noktalarına baskı uygulayarak uyarır..."
islami kesime yönelik medya organlarında, "tesettürlü kadın g-string giyer mi?" tartışması sürüyor. renkli dergisi yazarı ilhami atmaca, derginin 11. sayısında "laislamizm ya da ahlaksız dindarlık" başlıklı yazısında, uzun uzun g-string giymenin sağlayacağı cinsel motivasyondan söz edip, lafı tesettürlü kadınlara getirince şimşekleri üzerine çekti. g-stringi, "bir ahlaksızlaştırma aracı olarak" gösteren atmaca’nın, "g-string giymiş tesettürlü genç kızlar, artık dini bütün müslüman genç kızlar ve kadınlar olmaktan başka bir şeydir" sözleri, derginin kadın okurlarıyla, islami kadın yazarların tepkisine yol açtı.
iç çamaşiri dükkanlarinda araştirma mi yaptiniz?
gerçek hayat dergisi yazı işleri müdürü ve yazarı halime kökçe, okuduklarına inanamadığını söylerken, meslektaşına köşesinden sert çıktı. kökçe, şu ifadeleri kullandı: "tesettürlü kadınların da g-string giydikleri bilgisi çok ’nazik’ bir bilgidir ve böyle bir bilgiye "dini bütün bir müslüman erkeğin" ulaşması pek mümkün değildir." gökçe, edep sınırlarını aştığını ileri sürdüğü atmaca’ya, yazısında şu soruları yöneltti: "bu bilgiye nereden ulaştınız? nasıl? iç çamaşırı satan dükkanlarda alış veriş yapan kadınların profilleri hakkında bir araştırma mı yürüttünüz?"
tesettürlü kadinlar her meseleye konu edilmemeli
ilhami atmaca’yla bir tepki de, aynı dergide yazan nigar tuğsuz’dan geldi. tuğsuz, saçlarını örten kadınların her meseleye konu edilmesine tepki göstererek, şunları yazdı: "mahremiyete dil uzatmak ne sizi meşhur yapar ne de hitap ettiğiniz topluluğu adam eder. örnekleri seçerken biraz düşünce, nezaket ve titizlik lütfen." atmaca ise, "reklamcıların modern iletişim araçlarıyla laislamizmi (ahlaksız dindarlık), müslümanların dünyasına sızma noktasına getirdiğine dikkat çekmek istediğini" dile getiren atmaca, yazısında verdiği örnekle ilgili kendisini eleştirenleri, "işaret edilen yere değil, işaret parmağına bakmakla" suçladı.
hatiri sayilir miktarda tesettürlü tercih ediyor
ilhami atmaca, yazısında özetle şu ifadelere yer verdi: "bu modelin özelliği, kadının haz noktalarına baskı uygulayarak sürekli uyarılmasını sağlaması. g-string, onu kullanan kadına gün boyu her ortamda seksi düşündürmekte ve sekse hazır tutmaktadır. ’eee ne var bunda’ dediğinizde, g-string tercih edenler arasında tesettürlü genç kızlar ve kadınların da hatırı sayılır miktarda olduğunu söylersem sanırım durum bir hayli nazikleşir. g-string giymiş tesettürlü genç kızlar sıradan bir tesettürlü olarak görünmelerine rağmen, aslında cinsel dürtüleri sürekli uyarılan kadınlıklarıyla hakikatte dini bütün müslüman genç kızlar ve kadınlar olmaktan başka bir şeydirler. g-string giymiş katolik, budist ve müslüman kadının sosyal realitesi ve hissediş biçimleri ve ihtiyaçları aynileşecektir. ne kadar farklı görünürlerse görünsünler aynı duyguların ahlaksızca esiri olacaklardır."
çarşaflisi da aliyor
fatih’in en ünlü iç kadın giyim mağazası ada iç giyim çeyiz’in satış sorumlusu emine özkan, tesettürlü, hatta çarşaflı kadınların bile kendilerinden g-string satın aldıklarını söylerken, "açığı, kapalısı, çarşaflısı da giyiyor. yatak odası herkesin özeli. bu bir iç giyim, açık ya da kapalı buna kimse karışamaz. isteyen istediğini giyer" dedi.
tesettürlü kadın g-string giyer mi?" sorusu, islami kesimden köşe yazarları arasında son günlerin en hararetli tartışmalarına sahne oluyor. ilhami atmaca’nın "g-string’in amacı, kadına her an cinselliği düşündürmektir" görüşüne, iki kadın yazar nesaket çağrısı ve bir soruyla yanıt verdiler: nereden biliyorsunuz?
renkli dergisi yazarı ilhami atmaca
g-string giyen her ortamda seks düşünür
"bu model, haz noktalarına baskı uygulayarak uyarır..."
islami kesime yönelik medya organlarında, "tesettürlü kadın g-string giyer mi?" tartışması sürüyor. renkli dergisi yazarı ilhami atmaca, derginin 11. sayısında "laislamizm ya da ahlaksız dindarlık" başlıklı yazısında, uzun uzun g-string giymenin sağlayacağı cinsel motivasyondan söz edip, lafı tesettürlü kadınlara getirince şimşekleri üzerine çekti. g-stringi, "bir ahlaksızlaştırma aracı olarak" gösteren atmaca’nın, "g-string giymiş tesettürlü genç kızlar, artık dini bütün müslüman genç kızlar ve kadınlar olmaktan başka bir şeydir" sözleri, derginin kadın okurlarıyla, islami kadın yazarların tepkisine yol açtı.
iç çamaşiri dükkanlarinda araştirma mi yaptiniz?
gerçek hayat dergisi yazı işleri müdürü ve yazarı halime kökçe, okuduklarına inanamadığını söylerken, meslektaşına köşesinden sert çıktı. kökçe, şu ifadeleri kullandı: "tesettürlü kadınların da g-string giydikleri bilgisi çok ’nazik’ bir bilgidir ve böyle bir bilgiye "dini bütün bir müslüman erkeğin" ulaşması pek mümkün değildir." gökçe, edep sınırlarını aştığını ileri sürdüğü atmaca’ya, yazısında şu soruları yöneltti: "bu bilgiye nereden ulaştınız? nasıl? iç çamaşırı satan dükkanlarda alış veriş yapan kadınların profilleri hakkında bir araştırma mı yürüttünüz?"
tesettürlü kadinlar her meseleye konu edilmemeli
ilhami atmaca’yla bir tepki de, aynı dergide yazan nigar tuğsuz’dan geldi. tuğsuz, saçlarını örten kadınların her meseleye konu edilmesine tepki göstererek, şunları yazdı: "mahremiyete dil uzatmak ne sizi meşhur yapar ne de hitap ettiğiniz topluluğu adam eder. örnekleri seçerken biraz düşünce, nezaket ve titizlik lütfen." atmaca ise, "reklamcıların modern iletişim araçlarıyla laislamizmi (ahlaksız dindarlık), müslümanların dünyasına sızma noktasına getirdiğine dikkat çekmek istediğini" dile getiren atmaca, yazısında verdiği örnekle ilgili kendisini eleştirenleri, "işaret edilen yere değil, işaret parmağına bakmakla" suçladı.
hatiri sayilir miktarda tesettürlü tercih ediyor
ilhami atmaca, yazısında özetle şu ifadelere yer verdi: "bu modelin özelliği, kadının haz noktalarına baskı uygulayarak sürekli uyarılmasını sağlaması. g-string, onu kullanan kadına gün boyu her ortamda seksi düşündürmekte ve sekse hazır tutmaktadır. ’eee ne var bunda’ dediğinizde, g-string tercih edenler arasında tesettürlü genç kızlar ve kadınların da hatırı sayılır miktarda olduğunu söylersem sanırım durum bir hayli nazikleşir. g-string giymiş tesettürlü genç kızlar sıradan bir tesettürlü olarak görünmelerine rağmen, aslında cinsel dürtüleri sürekli uyarılan kadınlıklarıyla hakikatte dini bütün müslüman genç kızlar ve kadınlar olmaktan başka bir şeydirler. g-string giymiş katolik, budist ve müslüman kadının sosyal realitesi ve hissediş biçimleri ve ihtiyaçları aynileşecektir. ne kadar farklı görünürlerse görünsünler aynı duyguların ahlaksızca esiri olacaklardır."
çarşaflisi da aliyor
fatih’in en ünlü iç kadın giyim mağazası ada iç giyim çeyiz’in satış sorumlusu emine özkan, tesettürlü, hatta çarşaflı kadınların bile kendilerinden g-string satın aldıklarını söylerken, "açığı, kapalısı, çarşaflısı da giyiyor. yatak odası herkesin özeli. bu bir iç giyim, açık ya da kapalı buna kimse karışamaz. isteyen istediğini giyer" dedi.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?