confessions

galahad

Yazar

  1. toplam entry 450
  2. takipçi 0
  3. puan 1464

domuz eti

abi bir hayvan bu kadarmı şanssız olur. hayvan niyetiyle yaratılıyorsun tam dünyaya gelmişsin pat bir yerden haber geliyor sen hayvanlıktan çıkartıldın haramsın.

bound

Playstation 4'de oynadığım en güzel,dokunaklı oyunlardan bir tanesi.Plastic games ve Santa Monica turnayı gözünden vurmuş.

20 ağustos 2016 gaziantep'te bombalı saldırı

öyle kolay kolay kurtulmak yok, her oy atan ''yandım anam diyecek'' biz anlatmaya çalıştık ama siz dedinizki duple yol yaptı.hiç kusura bakmayın bunlar size müstehaktır.üzülerek söylüyorum bunlar iyi günlerimiz.terör ve daha fazlası gün geçtikçe etkisini artıracak.zaten 15 temmuz sürecinde ordunu kaybetmişsin artık kükresen ne olur.dişleri olmayan aslandan kim korkar.

oyun şifrelerini kod sanan a haber muhabiri

kelimelerin anlamsız kaldığı anları tekrar tekrar yaşıyoruz.hadi muhabir bilmiyor,kameraman çıkıpta yok lan bu yazılar oyuna ait falan demedimi.onuda geçtim haberin haber olması için ne bileyim merkezde kontrol falandamı olmadı.aklıma başka bir şey gelmiyor.biz hayretler içerisinde ve bir o kadarda gülerek videoyu izlesekte bu haberi izleyip vay bilmem ne yaptığın çocuğu diyecek 30 milyon kişi var.
21 /